ويژگي هاي امام زمان "عج" از دیدگاه امام حسین "ع"
وبلاگ هواداران امام زمان"عج"
" بسم الله الرحمن الرحیم "

امام حسین (علیه السلام) در روایتی ویژگی های حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را اینگونه بیان می فرماید:

«في القائم منا سنن من الانبياء(ع): سنة من نوح، و سنة من ابراهيم، و سنة من موسي، و سنة من عيسي، و سنة من ايوب و سنة من محمد(صلي الله عليه و آله وسلم).

فاما من نوح: فطول العمر.

و اما من ابراهيم: فخفاء الولادة و اعتزال الناس.

و اما من موسي: فالخوف و الغيبة.

و اما من عيسي: فاختلاف الناس فيه.

و اما من ايوب: فالفرج بعد البلوي.

و اما من محمد (صلي الله عليه و آله وسلم): فالخروج بالسيف»

در زندگي قائم ما آداب و روش پيامبران وجود دارد.

راه و رسمي از نوح پيامبر. و راه و رسمي از ابراهيم. و راه و رسمي از موسي. و راه و رسمي از عيسي.

و راه و رسمي از ايوب. و راه و رسمي از محمد (صلي الله عليه و آله وسلم).

اما راه و رسم نوح پيامبر، طول عمر است.

و راه و رسم ابراهيم، ولادت پنهان، و دوري از مردم است.

و راه و رسم موسي، واهمه داشتن و غيبت كردن است.

و راه و رسم عيسي، اختلاف داشتن مردم در وجود اوست.

و راه و رسم  ايوب، رهائي و پيروزي پس از آزمايشها و گرفتاريهاست.

و راه و رسم محمد (صلي الله عليه و آله وسلم) قيام با شمشير است.



نظرات شما عزیزان:

احمد
ساعت16:38---17 شهريور 1392
آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ راجع به امام زمان (عج) می باشد دوستانی که فکر میکنن مطالب ارزشمندی دارن میتونن مطالبشون رو به ایمیل ارسال کنن تا درج بشه . منتظر نظرات ارزشمندتون هستم. m_ahmadi.1369@yahoo.com
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

 

 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک 

ابتدا ما را با عنوان 

  وبلاگ هواداران امام زمان (عج)

و آدرس

  cheshm-be-rah.LXB.ir

لینک نمایید

 سپس مشخصات لینک خود را

در زیر نوشته .

 در صورت وجود لینک ما

در سایت شما

لینکتان به طور خودکار

در سایت ما قرار میگیرد.

 





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





دعای عظم البلا
ساعت فلش مذهبی